יום שישי, 12 באוקטובר 2012

תראו מה קניתי - בגדי תינוקות בGAP


GAP - מותג אמריקאי ידוע, קשה לפספס את החנות שלהם בניו יורק. בכל פינה יש להם סניף.
ולאחרונה גם אנחנו הישראלים זכינו בכמה סניפי GAP.

בגאפ מחזיקים בגדי אופנה לגברים, נשים, ילדים ותינוקות. הסגנון הוא יותר ספורטיבי.
בעלי אוהב לקנות ג'ינסים רק בגאפ - בגלל הסגנון האמריקאי הרחב שהוא מאוג מתחבר אליו. איך שהגיע גאפ לארץ ישר רצנו לקנות לו שם ג'ינסים. להפתעתינו, רק חלק מהגזרות הגיעו לארץ... ודווקא לא הגזרות שהוא אוהב. בסוף הוא הצליח למצא לו ג'ינס אחד לטעמו.
אני לא מוצאת שם בגדים בסגנון שלי אבל לילדים... אוי לילדים... יש המון מה לבחור! בגדים מדהימים, יפים, איכתיים למרות שלצערי לא זולים :(

אבל אני מאמינה שמי שמחפש - מוצא!
עשיתי כרטיס מועדון אצלם לפני כחודשיים - הוא עלה לי 69 ש"ח וקיבלתי קופון על אותו סכום לחודש העוקב. בנוסף, כחברת מועדון קיבלתי 40% הנחה על פריט אחד שאבחר - מתנה ליום הולדת.
לכן, יכולתי לבחור שני פריטים ולקבלתם בהנחות (אחד ב69 ש"ח פחות והשני ב40% הנחה).

ממש נדלקתי על המעיל הזה - דמוי עור - לבן שלי, אבל הוא היה יקר מידי (כזכור לי בסביבות 240 ש"ח) והבן שלי ממש לא צריך עוד מעיל...אז למרות שלא קניתי - אני פשוט חייבת להראות לכם אותו:

GAP - מעיל פעוטות

והנה הפריטים שכן קניתי:
כאמור, לבן שלי - לא מצאתי שום דבר שהוא באמת צריך ובמחיר סביר, אבל לבת שלי מצאתי:

GAP - בגדי תינוקות


שמלת קורדרוי בצבע חום-בורדו עם ציורי פרחים ופרפרים. בטנה פנימית ותחתונים בצבע תואם.
למרות שהשמלה פתוחה, בלי שרוולים - הבד עבה והבטנה גם מחממת. כשיהיה קר מידי - אפשר ללבוש אותה עם בגד גוף וגרביון/טייץ מתאימים.

GAP - שמלה ותחתונים לתינוקות
מחיר: 129.90 ש"ח (לפני ההנחה שקיבלתי)
הרכב: 100% כותנה
מיוצר: אינדונזיה


ג'קט עם צווארון בצבע קרם, הבד מרגיש כמו פליז - רך ונעים. ארבעה כפתורי זהב עם עוגן חרוט עליהם - הכפתורים רק בחלק העליון של הג'קט. הצווארון מנוקד בצידו התחתון. מהמם!

GAP - ג'קט תינוקות




מחיר: 139.90 ש"ח (לפני הנחה)
הרכב: 60% כותנה, 40% פוליאסטר
מיוצר: וייטנם


וברגע האחרון גם קניתי לה גרביונים. בצבע קרם עם שלוש שורות של סרטי תחרה בטוסיק - ממש נדלקתי עליהם! הם יכולים להתאים לכל שמלה בחורף! יש בחנות את הגרביונים בשני צבעים - קרם (זה שקניתי) וורוד. היות ולא חסר בגדים ורודים לבנות - נראה לי שאני אצטרך גם את הגרביון השני :)

GAP - גרביון עם תחרה לתינוקות




מחיר: 49.90 ש"ח
הרכב: כותנה, ניילון, ספנדקס (לא ברור מה האחוזים)
מיוצר: סין


מקווה שאהבתם את הבחירות שלי!
אני כבר מחכה בקוצר רוח לחורף - להלביש לבובה שלי את הבגדים החדשים :)

תגובה 1:

  1. אוי אני מעולפת, המעיל החום פשוט הורססס!!! האם ראית אצלם גם ג'ינסים לילדים? עדיף להשקיע ולקנות מהם או שזה לא קריטי ואפשר לקנות פה בארץ משהו הגון?

    השבמחק