יום שלישי, 18 ביוני 2013

מה קניתי: סנדלי תינוקות ב GAP

הסנדלים קלילים, נוחים ויפייפיים - נקנו במבצע הנוכחי של סוף העונה ב GAP. פרטים על הסנלים, המחיר, התמונות, לאיזה צרכים הם יתאימו ולמה לא נעליים סגורות - בהמשך הפוסט:

הבת שלי התחילה ללכת בגיל אחד עשר חודשים, ועכשיו - כעבור חודשיים, היא רוצה לרוץ ולהשתולל עם אחיה ולא מוכנה לשבת הרבה זמן בעגלה (אם זה היה תלוי בה  - אז לוותר על העגלה לגמרי).
יש לה נעלי צעד ראשון שכבר כמעט קטנות עליה ובנוסף - הן סגורות, מה שנראה לי לא מתאים לחום של הקיץ שלנו. רוב הזמן אני משתדלת להשאיר אותה יחפה, כך שבגן ובבית אין נעליים. רק כשיוצאים לגן שעשועים ובפעילויות סוף השבוע אני נועלת לה אותן ומתבאסת שהיא צריכה להתהלך עם גרביים ונעליים בשיא החום. ברור לי שהבת שלי צריכה נעליים חדשות, כאלה שבעת הצורך אני אוכל לנעול מהר ולפרק זמן קצר. לצרכים האלה החלטתי שאפשר לעבור לסנדלים והזמנתי זוג בEbay (פוסט בהמשך - כשהסנדלים יגיעו אלינו), אבל בינתיים יצא לי לקפוץ ל GAP...

בביקור האחרון שלי בעזריאלי, ראיתי שכבר התחילו מבצעי הקיץ ב GAP, אז נכנסתי לראות מה יש להם להציע :) מכל המחלקות שלהם, אני הכי אוהבת את בגדי התינוקות לבנות וכמובן שבסיבוב שלי במחלקה נתקלתי בסנדלים המתוקים האלה והחלטתי שעוד זוג לא יזיק:
הסוליה שלהם מאוד דקה, כך שהן מאוד גמישות. הן נסגרות עם סקוצ'ים בצדדים (למרות שזו נראית סגירה של רצועה). החלק העליון דמוי עור.
אלה לא סנדלים שהייתי רוצה שהיא תנעל ביום יום - אבל לים, בגינה של ההורים, לשליפה מהירה מהתיק כשהיא קופצת לי מהעגלה - זה בהחלט מתאים. הן לא תופסות מקום ומשקל - כך שהשארתי אותם קבוע בתיק של הגן.
אני בחרתי את הצבע הלבן, אבל יש להם גם אותם סנדלים בצבע כתום יפיפה.
GAP - Scalloped bow sandal
GAP - Scalloped bow sandal
מחיר: 49.90 ש"ח (במקום 69.90 ש"ח)



הדוגמנית הקטנה:







החליפה שבתמונות מ Carters, הזמנתי אותה מארה"ב בסוף העונה של הקיץ שעבר ושלחתי עם קרובי משפחה שבאו לביקור.

Carters: 2-piece sleeveless short set
המחיר ששילמתי: 7.50$
הרכב: 100% כותנה


בהצלחה לנצל את מבצעי סוף העונה עד תום!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה