יום רביעי, 3 ביולי 2013

מה קניתי: בגדי ילדים Gymboree

Gymboree - החנות האהובה עלי לבגדי ילדים בארה"ב! בטיול בארה"ב לפני כשנתיים קניתי הרבה בגדים בחנות Outlet שלהם ומאז התאהבתי בחנות ומאוד נהניתי להלביש את הבן שלי בבגדים ובנעליים שלהם.
יש להם בגדים מהממים ואיכותיים והרב (אם לא הכל) מגיע בקולקציות - הכל מתאים להכל - מכנסיים, חולצה, נעליים, כובע, גרביים וכו'. הקולקציות מתחלפות כל עונה פחות או יותר. 
המחירים שלהם יחסית גבוהים (אם להשוות לקרטרס לדוגמא), אבל בהחלט שווה לשקיע. אני קונה הרב ממחלקת ה SALE ומסתפקת במה שנשאר מבחינת המבחר והמידות.
הבעיה הכי גדולה שלהם היא - שהם לא שולחים לארץ :(((( למרות שהם שולחים להרבה מדינות בעולם - מה שעוד יותר מבאס.
לכן, אני מנצלת כל ביקור של קרובי משפחה מארה"ב בארץ (ואגב אם אני צריכה מתנה לקרובים בארה"ב - אני גם מזמינה משם).

לאחרונה, קרובת משפחה שלי מארה"ב ביקרה אותנו - תראו מה הזמנתי לילדים ב Gymboree. כל הבגדים לשנה הבאה, כרגיל...


Gymboree


Gymboree Scuba Diver

1. קולקציית Tugboat
חולצות: 13.49$ כל אחת
מכנסיים: 18.99$
כובע: 11.49$

2. קולקציית Flower Chambray
חולצה: 11.49$
עליונית: 22.99$
מכנסיים: 21.49$
כובע: 8.99$

3. סרט לשיער (לא זוכרת מאיזו קולקצייה): 4.99$

4. בגד ים - קולקציית Scuba Diver
מכנסיים: 16.49$
חולצה: 16.49$

כמובן, שכל הבגדים גדולים עליהם כרגע, אז אין לי תמונות של הילדים בבגדים...
חוץ מהסרט - שהסתבר להיות די קטן (המידה שלו היא One Size) - מזל שהוא לא שייך לבגדים שבקולקציה 
וחוץ מהכובע - שהתלהבתי למדוד לעדן 






אם יש לכם הזדמות להזמין משם בגדים - אני ממליצה בחום!
שימו לב רק שהמידות שם גדולות יחסית

תגובה 1:

  1. וואיי מגניב לא ידעתי שיש להם קולקציית בגדים ניו בורן. מאוד אהבתי את הסרט והכובע של החמודה :)

    השבמחק