יום שלישי, 9 ביולי 2013

עגילי נוצה מ LOOK

האתר האהוב עליי לגאדג'טים ודברים מעוצבים הוא LOOK

באחד מהביקורים שלי באתר, קפץ חלון המציע הנחה של 10% לאותו היום עד חצות - היות ואין להם הרבה הנחות (בדר"כ יש רק מוצרים מסויימים במבצע) - החלטתי לנצל את המבצע ולבחור כמה פריטים נחשקים:
האתר מכיל פריטים מקטגוריות שונות - דברים לבית, לגינה, לתינוקות וילדים ,תכשיטים - שזו הקטגוריה שקניתי ממנה הפעם - ועוד הרבה... הם עובדים עם הרבה מעצבים ישראליים - שזה גם נחמד מאוד.

לפני כשנתיים קניתי משם שרשרת (במקרה זוהי השרשרת שאני עונדת בתמונות) שאני מאוד אוהבת והפעם החלטתי ללכת על העגילים האלה.
קניתי באותה קניה פריט נוסף - לעיצוב הבית - שאני לא אראה לכם עכשיו, אלא רק לאחר העיצוב :)

העגילים של "מיידלה", בצורת נוצה - שטוחים וארוכים, בציפוי זהב צהוב:

זוהי התמונה מהאתר:


והנה אני עם העגילים:





מחיר העגילים: 139.5 ש"ח (אחרי 10% הנחה)

מקווה שאהבתם את האתר בכלל והעגילים בפרט... המשך שבוע מעולה,


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה