יום שני, 31 בדצמבר 2012

תראו מה קניתי - סרטים לשיער של בייבי לי

כמו שבטח שמתם לב, יש לי חולשה לסרטים לשיער לתינוקות - זה נראה כל כך חמוד שהבת שלי לא יוצאת מהבית בלי אחד על הראש!
כבר לפני כמה חודשים ראיתי דיל באתר הקופונים "גוזרים קופון" לסרטים המהממים האלה, אבל הדגמים שרציתי היו חסרים במלאי.
כשראיתי את הדיל הזה שוב, הזמנתי באותו רגע - לפני שיגמר :)

הקופון:
והנה הלינק לדיל:
http://www.gozrim.co.il/center/babyli_headband_3/

הדיל כבר נגמר, אבל אני בטוחה שיהיה שוב, אז תעקבו אם זה מעניין אתכם...

הסרטים שהזמנתי:

סרט לשיער - פוקסיה מנוקד

סרט לשיער - חום ורוד מנוקד
מחיר כל סרט: 25 ש"ח
משלוח לשני הסרטים: 6 ש"ח
למשלוח לקח בערך חמישה ימים להגיע.

הסרט עצמו עשוי מגומי מאוד עדין ועליו סיכה עם פרח.
כתוב שהסרט יתאים עד גיל מבוגר - בינתיים הבת שלי לא מתנגדת לשים סרטים - נראה עד איזה גיל זה יעבוד.

וכך נראית הבת המדהימה שלי עם הסרט:

מתאים לה, נכון?

2 תגובות: