יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

תראו מה קניתי: חולצה מכופתרת ב Forever 21

הי לכולם!

לכל מי שעוד לא מכיר את Forever 21 זוהי רשת חנויות בגדים אמריקאית עם מבחר בגדים ענק במחירים סבירים. בהשוואה שלי לזארה הבגדים שלהם דומים, בחצי מחיר (כמובן שהאיכות פחות טובה, אבל לדעתי האיכות שלהם די טובה וממש שווה את המחיר)
זהו האתר שלהם בארה"ב: http://www.forever21.com/Product/Main.aspx?br=f21
ובארץ יש רק דף פייסבוק, שנראה לא מתוחזק כל כך: http://m.facebook.com/forever21.Israel?id=162829130484070&_rdr

Forever 21 עשו עלייה לארץ בדיוק לפני שנה - יש להם סניף אחד ויחיד בעזריאלי. הסניף הוא ענק - שתי קומות מלאות בכל טוב!
הם מקבלים החזרות תוך חודש ונותנים זיכוי ללא תוקף - כך שיכולתי לשלוח את אמא שלי עם זיכוי שהיה לי, היא בחרה לי בגדים ומה שלא אהבתי היא החזירה וקיבלתי שוב פעם זיכוי :) מאוד נוח למי שאין הרבה זמן או מי שלא אוהב למדוד בחנות. אגב התורים שם לתאי ההלבשה די ארוכים - מה שמאוד מבאס :(

טוב, עכשיו לחולצה:
חולצת סאטן בצבע ירוק בקבוק, מכופתרת, כאשר כל הכפתורים בצורת ניטים זהובים.

Forever 21 - חולצה מכופתרת

כאן אפשר לראות את הניטים מקרוב
מחיר: 119 ש"ח
הרכב: 100% פוליאסטר
מיוצר: סין

וכאן אני בחולצה:
חולצה - Forever 21
ג'ינס - דיזל
מגפיים - Kenneth Cole




יצא לכם לקנות ב Forever 21? איך הייתה לכם החוית קניה?

3 תגובות:

  1. יופי של חולצה מכופתרת

    השבמחק
  2. יש חולצות מכופתרות שנראות טוב

    השבמחק
  3. הצבע ירוק בקבוק הזה משגע. נורא הולם אותך. יכול ממש להתאים גם (חוץ מג'ינס) עם מכנסי נשים עם גומי במותן

    השבמחק