יום שלישי, 19 במרץ 2013

תראו מה קניתי: בגדי תינוקות בדלתא

זהו הפוסט האחרון של חורף 2013 - מבצעי סוף עונה. אני חושבת שמיציתי - כבר קניתי כל מה שיכולתי וניצלתי את המבצעים עד תום! הגיע הזמן לקולקציות אביב... אבל רגע לפני כן - דלתא!

משום מה לבגדים של דלתא אני פחות מתחברת... אני חושבת שמה שמפריע לי בבגדי ילדים שלהם - זה העיצוב. הם אצלי בהגדרת בגדי בייסיק - במחירים לא בייסיק. ככה שלא יוצא לי כל כך לקנות אצלם.
למרות זאת, עברתי לפני כשבועיים ליד סניף של דלתא ברחוב חשמונאים 93 בתל אביב וראיתי שבגדי ילדים שבמבצע במחירים ממש מצחיקים, אז אמרתי לעצמי למה לא לקנות כמה פריטים לגן? לבן שלי כבר לא נשאר אפילו לא פריט אחד במידה, אבל לבת שלי הצלחתי למצוא משהו:

הבגדים הסגולים:
דלתא - אוברולים
אוברול סגול מנוקד עם בגד גוף חלק מתחת
  • מחיר: 29.99 ש"ח - במקום 80 ש"ח
  • הרכב: בגד גוף - 100% כותנה, אוברול - 65% כותנה ו35% פוליאסטר
  • מיוצר: סין
סט חולצה ומכנסיים עם הדפס של חתלתול מלאך
  • מחיר: 31.50 ש"ח - במקום 70 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין


הבגדים הורודים:
דלתא - אוברולים

אוברול ורוד-סגול של חתול
  • מחיר: 29.99 ש"ח - במקום 60 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין
אוברול ורוד בהיר פרפר נחמד
  • מחיר: 27 ש"ח - במקום 60 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין


בגדי גוף סגול וורוד- פו הדב וחתלתולה:

דלתא - בגדי גוף
  • מחיר: 20 ש"ח - במקום 40 ש"ח (כל אחד)
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין
מה דעתכם על הבגדים של דלתא - הבגדים האלו ובכלל?

2 תגובות:

  1. דגמים מתוקים ביותר. החליפה של פו הדוב מקסימה בטירוף. אופציות ממש טובות של חליפות לתינוקות

    השבמחק
  2. בגלל שאת ממש חזקה באופנה ובגדי ילדים.. תוהה איפה את קונה חולצות בית ספר לבנים שהן איכותיות?? תמיד נופלת שם. מעדיפה לשלם יותר ולא למצוא את עצמי קונה חולצות כל חודשיים בגלל איכות ירודה

    השבמחק