יום שישי, 15 במרץ 2013

תראו מה קניתי: תיק של Guess

יש ליד הבית שלי חנות עודפים של נעליים ותיקים של מותגים שונים כמו Nine West, DNKY, Keneth Colle ואחרים... החנות הייתה שייכת לרשת אמפוריום מקבוצת סקאל. בעבר קניתי שם מגפיים וסנדלים למיניהם.

לאחרונה סגרה הרשת את הסניף, אבל לשמחתי הגדולה בעל החנות החליט להשאיר את החנות באותה מתכונת - חנות עודפים של נעליים ותיקים. ואפילו יותר טוב מזה, הוא מביא כמה מותגים נוספים שלא היו שם קודם - כמו Steve Madden. החנות הייתה סגורה כמה ימים לרגל השינויים וכשהיא סוף סוף נפתחה מחדש אני הייתי בין הראשונים לראות מה חדש.

לקח זמן עד שהחנות התמלאה סחורה, ובאחד מהביקורים שלי, המוכרת בדיוק הוציאה מהניילונים תיק מהמם של Guess.
והתיק הזה עכשיו שלי :)

זהו תיק לקה בצבעי ורוד עתיק, חום ושחור. ידית קצרה בצבע בז' מפלסטיק וידית ארוכה שניתנת להסרה. יש כיס מקדימה עם סגירת מגנט וכמה כיסים בתוך התיק.

Guess - תיק יד
Guess - תיק יד


Guess - תיק יד מבפנים
מחיר: 325 ש"ח (לאחר 50% הנחה)

והנה אני עם התיק:





מי שנמצא בסביבה, אני ממליצה בחום על החנות
זו הכתובת:
ז'בוטינסקי 155, רמת גן

2 תגובות:

  1. התיק ממש יפה! מתאים למגפיים ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! כן, עכשיו אני הופכת את הארון בשביל למצוא בגדים מתאימים... גיליתי שיש לי כמה :)

      מחק