יום רביעי, 8 במאי 2013

תראו מה קניתי: משקפי שמש לתינוקות בשילב

הבת שלי (בת השנה) מאוד אוהבת את המשקפי שמש שלי! היא כל הזמן מורידה לי אותם מהראש או מהעיניים ומנסה לענוד אותם בעצמה או מבקשת ממני לענוד לה אותם. אחרי שהם עליה היא ממש מאושרת . כמובן שמהר מאוד הם נופלים מהראש והאף הקטנים שלה והיא מבקשת לענוד לה אותם שוב - וכך במשך שעות.

למרות שזה משחק מאוד מהנה, למה להרוס את המשקפיים שלי, שגם יחסית חדשים, למה לא לקנות לה משקפיים משלה?

בפעם האחרונה שהייתי בשילב, עברתי מול סטנד משקפי שמש לתינוקות וילדים ונזכרתי שהבת שלי חייבת/צריכה/יהיה נחמד אם יהיו לה - משקפיים. היה שם רק זוג אחד שבאמת אהבתי וזה מה שלקחתי. המשקפיים קטנטנים, מתאימים בדיוק לפנים הקטנטנות של הבת שלי. הם בצבע קרם עם פרחים בכל מיני צבעים. כתוב שיש להם הגנה מפני קרני UVA ו UVB.
הם עשויים פלסטיק רך למדי ונמתחים בקלות - כך שהם לא ילחצו ואני מניחה (ומקווה) שהם לא ישברו מהר.

הנה הפצפונת שלי מודדת את המשקפיים החדשות שלה:

שילב - משקפי שמש

שילב - משקפי שמש
שילב - משקפי שמש
שילב - משקפי שמש
שילב - משקפי שמש
שילב - משקפי שמש
משקפיים: שילב במחיר - 39.90 ₪
כובע: H&M במחיר - 14.90 ₪
שמלה: ZARA - סוף עונת קיץ שנה שעברה, במחיר 29.90 ₪ (פרטים כאן)

המשך ערב מהנה ושהסוף שבוע יגיע מהר,


תגובה 1:

  1. מה זה הדבר המתוקקקק הזה! משקפי שמש לילדים זה גאוניי, היא נראית מבסוטה ממש!

    השבמחק