יום שישי, 8 בפברואר 2013

תראו מה קניתי: חולצות ב - Bershka

Bershka - חנות לצעירים השייכת לקונצרן INDITEX שמחזיק גם את ZARA ואת Pull and Bear. וכמו בכל החנויות שלהם הבגדים איכותיים אופנתיים ויפים. לצערי אין להם הרבה סניפים בארץ, לכן לא יוצא לי כמעט להגיע לברשקה.
אבל כשאני בקניון רמת אביב - זו חנות חובה!


כמו שבטח הבנתם, ביקרתי שם לאחרונה וממש נדלקתי על הטוניקה הלבנה עם החתול האפור שמזכיר לי את החתולה שלי פיצי ולמרות שהטוניקה מהקולקציה החדשה, ללא מבצע ולא זולה - לא התאפקתי וקניתי.

זו הטוניקה:
Bershka - טוניקה לבנה עם הדפס חתול



  • מחיר: 159.90 ש"ח
  • הרכב: 50% כותנה, 50% אקריל
  • מיוצר: טורקיה

וזו החתולה שלי:

מה אתם אומרים? יש דימיון?

וזו החולצה השניה שקניתי - בד דק ונעים בצבע ירוק-טורקיז עם כפתורים מקדימה ובשרוולים.
יש אותה בכל הצבעים בחנות ואני מצטערת שלא קניתי לפחות עוד צבע אחד ממנה.
Bershka - חולצה טורקיז

Bershka - חולצה טורקיז
  • מחיר: 59.90 ש"ח
  • הרכב: 56% פוליאסטר, 30% זהורית, 10% כותנה, 4% ספנדקס
  • מיוצר: בנגלדש
הנה אני בטוניקת החתול שלי :)



מה איתכם, אתם אוהבים את הרשת ברשקה?

תגובה 1:

  1. חייבת להגיד הם מפתיעים ברמות! גם במחיר וגם באיכות. עכשיו יצאתי משם עם גופיית סבא, חולצת סטרפלס וג'ינס ארוך ב-240 ש"ח.

    השבמחק