יום רביעי, 13 בפברואר 2013

תראו מה קניתי: כחול ולבן ב EPK

זהו הפוסט השני שלי של מבצעי סוף העונה - EPK - כל החנות ב 69 ש"ח.

מאז שגיליתי את EPK - כמעט כל השמלות לארועים של הבת שלי - משם. יש להם עיצוב מהממים!
וכשיש כאלה מחירים בא לי לקנות את כל החנות!


הפעם קניתי רק שתי שמלות, עליונית וגומיות תואמות לשיער - בעיקר כי את רוב הבגדים שרציתי כבר קניתי במבצע הקודם. אפשר לראות את הקניות הקודמות שלי כאן וכאן.
הלכתי על כחול ולבן - שמלות כחול/לבן, עליונית לבנה, גומיות לשיער כחולות תואמות לשמלות (מקווה ששנה הבאה אני כבר אוכל לעשות לבת שלי קוקו )

זהו המבצע שלהם:

ואלה הפריטים שקניתי:
EPK - שמלות ועליונית

השמלה הכחולה מקרוב:
EPK - שמלה כחולה מלפנים

EPK - שמלה כחולה מאחור

שמלה כחול לבן:

  • מחיר: 69 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין
שמלה כחולה:
  • מחיר: 69 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין
עליונית: 
  • מחיר: 69 ש"ח
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין
גומיות:
  • מחיר: 19 ש"ח (ביחד)
  • הרכב: 100% כותנה
  • מיוצר: סין
עכשיו - יש לי כמעט את כל הקולקצית העונה של EPK :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה