יום שני, 18 בפברואר 2013

תראו מה קניתי: בגדי מעבר בKEDS KIDS

הגענו לפוסט השלישי שלי במבצעי סוף העונה - והפעם הקניות שלי בKEDS KIDS.
למען האמת, זה לא כל מה שקניתי בקדס, אבל לבגדים הבאים מגיע פוסט משלהם - אלה בגדים לאירוע ואני כבר אפרסם אותם עם הדוגמנים (הבן והבת שלי כמובן).
ובינתיים - בגדי מעבר לבת שלי...

הסדרה הראשונה היא סדרת לירם, שלושה סטים של טוניקה וטייץ צבעוניים:

KEDS KIDS - בגדי מעבר מסדרת לירם
  • מחיר: 39.96 ש"ח (כל חליפה) - 50% הנחה
  • הרכב: 95% כותנה, 5% ספנדקס
  • מיוצר: סין

הסדרה השניה היא לא סידרה :) אלה כמה בגדים באדום - שחור. חולצות של קדס וטייץ של Snoopy שמתאים לחולצת הכלבלבים.
אין מה לעשות, כשקונים בסוף עונה, בזול, לא תמיד כל חלקי החליפה נמצאים במלאי, ואז צריך להתאים לבד...
מה שממש חמוד בחולצות האלה זה הסרטים האדומים שתפורים לכלבלבים בחולצה השחורה והסרט האפור הגדול בזנב של החתולה בחולצה האדומה, לחתולה גם יש שרשרת מאבנים - מקסים!



חולצה אדומה - Sweet Cat, חולצה שחורה - My little doggy:
  • מחיר: 23.96 ש"ח (כל חולצה) - 60% הנחה
  • הרכב: 95% כותנה, 5% ספנדקס
  • מיוצר: סין
טייץ סנופי אדום:
  • מחיר: 19.96 ש"ח - 60% הנחה
  • הרכב: 95% כותנה, 5% ספנדקס
  • מיוצר: סין
טוניקה וטייץ של Paul Frank:


  • מחיר: 31.96 ש"ח (כל חלק) - 60% הנחה
  • הרכב: 95% כותנה, 5% ספנדקס
  • מיוצר: סין
שמלת סריג ורודה עם שושנים בחגורה:

  • מחיר: 69.95 ש"ח - 50% הנחה
  • הרכב: 50% כותנה, 50% אקרילן
  • מיוצר: סין
לדעתי המחירים ממש שווים - בגדים מעולים במחירים של שוק.
הצלחתם למצוא משהו לילדים שלכם בKEDS, בסוף העונה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה